Współpracuj z Naszym Radiem!

Jeżeli organizujesz ciekawe wydarzenie kulturalne, imprezę, meeting lub po prostu jesteś osobą związaną z muzyką i chciałbyś skutecznie dotrzeć do odbiorców związanych z tą tematyką – koniecznie skorzystaj z atrakcyjnej formy patronatu medialnego radia DiscoStrada. Dysponujemy w pełni funkcjonalną stroną www, pakietem social mediów oraz głosową możliwością reklamy na antenie radia. Z wielkim zaangażowaniem zrelacjonujemy także przebiegi wszelkich imprez – większych oraz mniejszych. Nasz projekt nieustannie stawia na rozwój oraz podnoszenie poziomu materiałów publikowanych w stacji. O wszelkich faktach świadczyć mogą materiały, które zdecydowaliśmy się wprowadzić w czasie funkcjonowania aby uatrakcyjnić przekaz docierający do słuchaczy i czytelników. Dodatkowym atutem jest także posiadanie przez Nas autorskiej aplikacji radia, oficjalnie dostępnej w sklepie GooglePlay. Warto także podkreślić popularność oficjalnego kanału radia na YouTube, który podczas całodobowej transmisji naszego strumienia dociera do ponad 50 tysięcy unikalnych odbiorców.

Zasady Współpracy – Co proponujemy?

– Umieszczenie na głównej stronie radia & social mediów wszelkich plakatów i informacji dotyczących wydarzenia/osoby.
– Zamieszczenie wszelkich otrzymanych głosowych form przekazu tj. jingle/szpilki/spoty emitowane na antenie radia.
– Dołączenie relacji tekstowej z imprezy/wydarzenia wraz z otrzymanymi zdjęciami/filmami – po zakończeniu.
– Możliwość pomocy w przygotowaniu materiałów promocyjnych, rozmowy w celu pokazania swojej wizji reklamy.

Zasady Współpracy – Czego oczekujemy?

– Zamieszczenie logotypu DiscoStrada na wszelkich materiałach organizatora.
– Prezentacji radia DiscoStrada jako patrona medialnego podczas trwania imprezy/wydarzenia.
– Dostarczenia materiałów z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem od daty rozpoczęcia eventu.
– Reklamy radia w każdy możliwy dostępny sposób przez organizatora tj. Social Media, strona etc.

Warto dodać:

– Szczegóły związane z objęciem przez DiscoStrada.pl patronatu medialnego/promocji nad eventem/osobą omawiane są każdorazowo indywidualnie.
– Patronat opiera się na zasadzie dobrowolności i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań natury prawnej.
– Redakcja radia i portalu DiscoStrada.pl zastrzega sobie prawo do redagowania i skracania przygotowanych przez organizatora materiałów.
– Redakcja radia i portalu DiscoStrada.pl nie ponosi odpowiedzialności za publikowane treści w wydarzeniach, a za błędne lub nieaktualne informacje o eventach odpowiadają organizatorzy.
– Redakcja radia i portalu DiscoStrada.pl zastrzega w szczególnych przypadkach do rezygnacji ze współpracy i cofnięcie decyzji o przyznanym patronacie medialnym.

Wszelkie pytania, sugestie, niejasności prosimy kierować na adres email – DiscoStrada@gmail.com